۱۳۸۹ فروردین ۳۰, دوشنبه

20 سال است از اعتياد شوهرم رنج مي‌برم

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا»، زني 50 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهيد محلاتي دادخواستي را به قاضي يكي از شعب ارائه كرد. اين زن در حضور قاضي شعبه 236 اين مجتمع مدعي شد كه شوهرش حدود 20 سال است معتاد به ترياك است. وي ادامه داد: من از اين وضع خسته شدم و حدود 30 است كه با شوهر 53 ساله‌ام زندگي مي‌كنم؛ شوهرم هيچ مشكلي ندارد فقط معتاد به ترياك است و من ديگر نمي‌توانم در كنارش بمانم. زن ميانسال افزود: من 3 فرزند دارم، 2 دختر و يك پسر 25 ساله كه او هم توسط پدرش معتاد شده و اين موضوع نيز مرا رنج مي‌دهد؛ من هيچ چيزي از شوهرم نمي‌خواهم فقط مي‌خواهم از شوهرم جدا شوم. زن اضافه كرد: مي‌خواهم اعتياد و ضرر آن، فقط گريبانگير خود او باشد و من از اين موضوع ضرر نبينم و از او جدا شوم. قاضي رسيدگي‌كننده به اين پرونده، موضوع و پرونده را به كارشناسي ارجاع داد.