۱۳۸۹ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

خرج اعتياد شوهرم با گلدوزي من تأمين مي‌شود

خبرگزاري فارس: زني در حضور قاضي دادگاه مدعي شد كه مقداري از خرج اعتياد شوهرش را با گلدوزي تامين مي‌كند و از اين وضع خسته شده است. به گزارش فارس، زني با مراجعه به دادگاه خانواده شهيد محلاتي دادخواستي را به قاضي يكي از شعب ارائه كرد. اين زن 37 ساله در حضور قاضي شعبه 254 اين مجتمع مدعي شد كه شوهرش به او نفقه نمي‌دهد و او از اين وضع خسته شده است. وي ادامه داد: شوهرم روزي 100تومان به عنوان خرجي به من مي‌دهد. او معتاد به شيشه است و من از اين موضوع رنج مي‌برم. اين زن بار ديگر در مقابل قاضي بيان كرد: من از اين موضوع اعتياد شوهرم خسته شدم؛ شوهرم تمام پول‌هاي خود و مرا خرج مواد مخدر مي‌كند. وي گفت: من خرجي ندارم و گلدوزي مي‌كنم و پولي كه تهيه مي‌كنم به شوهرم مي‌دهم و او خرج مواد مخدر مي‌كند. مرد 33 ساله‌ در دادگاه حضور داشت و تصريح كرد: من عاشق فرزندم هستم و حاضرم به خاطر او هر كاري انجام دهم. من معتاد به شيشه هستم و به صورت تفريحي مواد مصرف مي‌كنم. زن در حضور قاضي گفت: من نفقه و خرجي مي‌خواهم و ديگر نمي‌توانم گلدوزي كنم. مرد بيان كرد: من پولي ندارم و فقط مي‌توانم خرج خوراك و پوشاك فرزند و زنم را بدهم و نمي‌توانم پولي به عنوان روزانه به او بدهم و همسرم بايد گلدوزي كند تا با فروش آن مقداري از خرجمان در بيايد. وي اضافه كرد: همسرم زياده‌خواه است و مرا درك نمي‌كند. قاضي رسيدگي‌كننده به اين پرونده، مرد را محكوم به پرداخت نفقه به زن و فرزند به صورت ماهانه 250 هزار تومان كرد.