۱۳۸۹ شهریور ۳, چهارشنبه

300 شاخه رز سفيد، مجازات مرد معتاد

زني به دادگاه رفت و مهريه‌اش كه 300 شاخه گل رز سفيد بود از شوهر معتاد خود، مطالبه كرد.

به گزارش فارس، زني 25 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهيد محلاتي و در حضور قاضي شعبه 240 اين مجتمع دادخواست مهريه خود را ارائه كرد.

وي گفت: مهريه‌ام را از شوهرم كه معتاد به ترياك است مي‌خواهم. ما حدود 4 سال است كه با هم زندگي مي‌كنيم و فرزندي نداريم.من ديگر به اعتياد شوهرم عادت كرده‌ام و از اين وضع شكايتي ندارم و فقط مهريه‌ام كه 300 گل رز سفيد است را از شوهرم مي‌خواهم. شوهرم در يك شركت خصوصي كار مي‌كند و وضع نسبتاً خوبي دارد و مي‌تواند مهريه‌ام را بدهد.

مرد 28 ساله در دادگاه حضور داشت و گفت: هيچ‌گاه همسرم از اعتياد من شكايتي نداشته و اگر او مي‌خواست من اعتيادم را ترك مي‌كردم.

وي ادامه داد: من هر خواسته‌اي كه همسرم داشته باشد انجام مي‌دهم حتي اگر آن درخواست بسيار سخت باشد. من مهريه او را به دليل اينكه درخواست كرده مي‌پردازم و امتناعي نمي‌كنم.

وي اضافه كرد: من سال اول زندگي مي‌توانستم مهريه همسرم را بپردازم ولي او خودش نخواست.

قاضي رسيدگي كننده به اين پرونده، مرد را محكوم به پرداخت مهريه زن كرد.